Professzionális ügyviteli rendszer, hogy több idő maradjon cége fejlődésére!
Integrált hálózat-felügyeleti megoldás az adminisztrációs feladatok központosítására és automatizálására.
A termékcsalád egy professzionális szoftverből és a hozzá tartozó kiegészítőkből áll (számlázó rendszer, hotspot kontroller és mail szerver).
A rendszert olyan internetszolgáltatóknak ajánljuk akik MikroTik, Ubiquiti, Cambium, Deliberant, Cisco eszközöket használnak a hálózatukban, de a szoftver támogatja más Radius protokoll kompatibilis eszközök használatát is.
Milyen feladatok elvégzésére képes az ügyviteli rendszer?
- Ügyfél és szerződés nyilvántartás pénzügyi és hálózati statisztikákkal
- Teljeskörű számlázási protokoll
- Műszaki paraméterek kezelése, fejállomások felügyelete, és a konfigurációk tárolása
- Az ügyfélkapu teljes körű kezelése az autentikáció, jogosultságok, jelszó, e-mail beállítások, valamint forgalom lekérdezés során
- Eszköz nyilvántartás a raktározás, nyomon követés és garancia követés logisztikai folyamataiban.
Üzemeltetési konstrukcióink
24 órás távfelügyelet keretében
Azoknak az internetszolgáltatóknak ajánljuk, akik a felsőszintű hálózati feladataikat egy professzionális, műszakilag kifogástalan csapatra szeretnék bízni, állandó felügyelettel a nap 24 órájában. Ebben a konstrukcióban a szerver korlátozás nélküli verzióját, és egy ügyfél által választott kiegészítőt adunk, melyben az üzemeltetési tevékenység a szerverre és a hozzá kapcsolódó fejállomásokra vonatkozik.
Egyszerűsített bérleti konstrukcióban
Előre tervezhető, költségkímélő megoldás, mely során vállalatunk két különböző földrajzi helyen elhelyezkedő szerveren üzemelteti az ügyfél által választott licenszt. A szolgáltatónak így nem szükséges saját szervert beszerezni és üzemeltetni. A biztonságos rendelkezésre állásról ebben a konstrukcióban a két egymástól független szerver gondoskodik.